Ministerstvo pôdohospodárstva a rozvoja vidieka Slovenskej republiky ako Riadiaci orgán pre Integrovaný regionálny operačný program vyhlasuje
V Ý Z V U
na predkladanie ţiadostí o nenávratný finančný príspevok na zvýšenie atraktivity a prepravnej kapacity nemotorovej dopravy (predovšetkým cyklistickej dopravy) na celkovom počte prepravených osôb
- Ministerstvo pôdohospodárstva a rozvoja vidieka Slovenskej republiky ako Riadiaci orgán pre Integrovaný regionálny operačný program vyhlasuje V Ý Z V U na predkladanie žiadostí o nenávratný finančný príspevok na zvýšenie atraktivity a prepravnej kapacity nemotorovej dopravy (predovšetkým cyklistickej dopravy) na celkovom počte prepravených osôb
- Indikatívna výška finančných prostriedkov vyčlenených na výzvu (zdroje EÚ) predstavuje 24 000 000 EUR (zdroj EÚ) pre spolufinancovanie Celý Bratislavský kraj (BA a BSK) (50 % z COV) zdroje EÚ (EFRR), (45 % z COV) Štátny rozpočet, (5 % z COV) Spolufinancovanie zo zdrojov prijímateľa,Zvyšok SR má: (85 % z COV) zdroje EÚ (EFRR), (10 % z COV) Štátny rozpočet, (5 % z COV) Spolufinancovanie zo zdrojov prijímateľaCOV – celkové oprávnené výdavky
- Podmienka, že projekt je realizovaný na oprávnenom území – Oprávnený žiadatelia
- Podmienka oprávnenosti aktivít projektu
- Všetky projekty musia splniť tie hodnotiace a výberové kritéria
- Podmienka 22 – Podmienka, že žiadateľ má vysporiadané majetkovo-právne vzťahy a povolenia na realizáciu aktivít projektu Nehnuteľnosti (pozemky a stavby) a hnuteľné veci, prostredníctvom ktorých dochádza k realizácii projektu, musia byť vo výlučnom vlastníctve žiadateľa, alebo žiadateľ musí mať k predmetným nehnuteľnostiam a hnuteľným veciam iné právo (napr. dlhodobý prenájom), na základe ktorého je oprávnený užívať všetky nehnuteľnosti a hnuteľné veci, na ktorých má byť projekt realizovaný. Túto podmienku poskytnutia príspevku musí žiadateľ spĺňať počas realizácie projektu a zároveň počas obdobia udržateľnosti projektu, t. j. minimálne 5 rokov po ukončení realizácie projektu.
- Minimálna a ani minimálna výška NFP nie je stanovená
- Schvaľovanie ŽoNFP prebieha systémom hodnotiacich kôl. Možnosť priebežného predkladania žiadostí o NFP nie je obmedzená stanovenými konečnými termínmi jednotlivých hodnotiacich kôl. Termíny jednotlivých hodnotiacich kôl pre túto výzvu sú stanovené v intervale spravidla 3 mesiacov, pričom tento interval zohľadňuje počet prijatých ŽoNFP a primeraný časový limit na ich schvaľovanie. (strana 4 tej výzvy)
Informácie z Výzvy
Operačný program: Integrovaný regionálny operačný program (ďalej aj „IROP”)
Prioritná os: 1 – Bezpečná a ekologická doprava v regiónoch
Investičná priorita: 1.2 – Vývoj a zlepšovanie ekologicky priaznivých, vrátane nízkohlukových, a nízkouhlíkových dopravných systémov vrátane vnútrozemských vodných ciest a námornej dopravy, prístavov, multimodálnych prepojení a letiskovej infraštruktúry v záujme podpory udrţateľnej regionálnej a miestnej mobility
Špecifický cieľ: 1.2.2 – Zvýšenie atraktivity a prepravnej kapacity nemotorovej dopravy (predovšetkým cyklistickej dopravy) na celkovom počte prepravených osôb
Dátum vyhlásenia: 21. 12. 2016
Všetky podklady pre výzvu nájdete tu.
You may also like
-
Kodaň chce odmeňovať turistov, ktorí sa správajú udržateľne.
-
Nemecko upravuje zákon o cestnej premávke, aby bol viac priateľský k cyklistom
-
Vážska cyklotrasa prepojí Trenčiansky a Žilinský kraj
-
Zaregistrujte sa do súťaže Do práce na bicykli 2024
-
Európske inštitúcie podpísali Európsku deklaráciu o cyklistickej doprave