Sme radi, že nemusíme stále chodiť iba pre dobré príklady do zahraničia.
Jedným z nich je mesto Trnava. Mesto stanovilo, že pri všetkých budovách, ktoré sa postavia v meste, sa musí rátať aj s parkovaním pre cyklistov. A to v minimálnej miere 20 % zo všetkých plánovaných parkovacích miest pre motorové vozidlá.
Je to uvedené v záväznej časti územného plánu (Záväzná časť – Zmena ÚPN 04/2017), ktorý nájdete na nasledovnom odkaze
A to nehovorím o podpore a preferencii cyklodopravy v meste.
No myslím, skutok hodný nasledovania aj pre iné slovenské mestá,či?
You may also like
-
Aktualizácia cyklistických bodov v okolí Utrechtu
-
Prečo Amsterdam odstraňuje 10000 parkovacích miest?
-
Do práce na bicykli – krajské mestá a kraje
-
Bezpečnosť pre cyklistov sa musí neustále zlepšovať, ak chceme prilákať ľudí na bicykel- ukázal report pri príležitosti Svetového dňa bicyklov.
-
Zaujímavé príklady posilnenia cykloinfraštruktúry v meste
Začnite diskusiu o tomto článku na forum.cykloplatforma.sk