Teraz je akurát tak dobrý čas, aby si mohli naše mestá premyslieť, kde by chceli vybudovať cyklcestičku. O tom, že to má význam svedčí aj príklad z Toronta.
V roku 2014 sa tam na jednej ulici zmenila organizácia dopravy a to takým spôsobom, že na ulici,kde predtým jazdili cyklisti spolu s automobilmi, teda neboli tam cyklopruhy pre cyklistov, urobili samostatnú obojsmernú cyklocestičku. A výsledok? V roku 2014 tam priemerne prešlo 529 cyklistov za 8 hodín, o dva roky neskôr v roku 2016 tam už bolo v priemere 2136 cyklistov! To predstavuje nárasto vyše 304 !
Takže určite, budovanie cyklocestičiek má význam!
zdroj: city of Toronto
You may also like
-
Darmstadt testuje superbloky – štvrte s nízkou automobilovou premávkou
-
Ktorý spôsob vozenia detí na bicykli je najbezpečnejší? – výsledky testov ADAC.
-
Cyklisti a chodci budú po novom preferovaní na svetelnej križovatke v Hamburgu
-
Aktualizácia cyklistických bodov v okolí Utrechtu
-
Zlepšovanie infraštruktúry pre cyklistov a chodcov v Texase