Spoločnosť JCDecaux, ktorá patrí medzi najväčšie medzinárodné reklamné spoločnosti a prevádzkovateľov verejných bicyklov (cca. 53 tisíc v 13 krajinách), prichádza s novým konceptom bikesharingu . Tá spočíva v tom, že nové systémy verejných bicyklov budú mať k dispozícií elektrické bicykle. Tie sa budú požičiavať podobne ako klasické bicykle s tým rozdielom, že potenciálny užívateľ si vopred požičiava batériu na bicykel a potom si ju vloží do elektrobicykla. Batéria vydrží na jedno nabitie min. 10 km, čo zodpovedať priemernej prepravnej vzdialenosti, na ktorú sa v súčasnosti bikesharingové bicykle požičiavajú. Spoločnosť za takúto investíciu chce 10 ročnú licenciu na reklamu v danom meste.
zdroj:http://www.cyclocity.com/
Akcie Cyklodoprava