Spoločnosť JCDecaux, ktorá patrí medzi najväčšie medzinárodné reklamné spoločnosti a prevádzkovateľov verejných bicyklov (cca. 53 tisíc v 13 krajinách), prichádza s novým konceptom bikesharingu . Tá spočíva v tom, že nové systémy verejných bicyklov budú mať k dispozícií elektrické bicykle. Tie sa budú požičiavať podobne ako klasické bicykle s tým rozdielom, že potenciálny užívateľ si vopred požičiava batériu na bicykel a potom si ju vloží do elektrobicykla. Batéria vydrží na jedno nabitie min. 10 km, čo zodpovedať priemernej prepravnej vzdialenosti, na ktorú sa v súčasnosti bikesharingové bicykle požičiavajú. Spoločnosť za takúto investíciu chce 10 ročnú licenciu na reklamu v danom meste.
zdroj:http://www.cyclocity.com/
You may also like
-
Neziskové organizácie môžu podporiť otvorený list adresovaný účastníkom klimatickej konferencie COP28 na podporu chôdze a cyklistiky
-
Návrh novely zákona o pozemných komunikáciách je ako zlý vtip
-
Nová svetielkujúca cyklotrasa medzi obcou Jaslovské Bohunice a atómovou elektrárňou
-
Elektrobicykel, ktorý nepotrebuje batériu
-
V Štokholme otvorili prvú cykloulicu