O päť minút dvanásť,ale predsa, stihli sme to ešte v júni. Čo si teda môžete prečítať v novom čísle?
Budú môcť cyklisti piť alkohol a potom legálne bicyklovať? Prečo Holanďania preklasifikovali rýchle elektrobicykle na mopedy? Čím môže byť pre nás inšpiratívne mesto Nantes z hľadiska cykloinfraštruktúry + obzretie na cyklokonferenciu Velocity 2015. A ešte oveľa viac si môžete prečítať v júnovom čísle Cyklistická doprava.
You may also like
-
Ministerstvo dopravy zverejnilo druhú výzvu na cyklodotácie
-
Mission ride – naprieč Slovensko 6-8.2023
-
Openbikesensor a jeho pomoc pri meraní vzdialeností pri obiehaní cyklistu
-
Ako holandské železnice NS recyklujú svoje bicykle
-
Stakeholdri pre mestskú mobilitu sa spojili, aby podporili Európsku cyklistickú deklaráciu