O päť minút dvanásť,ale predsa, stihli sme to ešte v júni. Čo si teda môžete prečítať v novom čísle?
Budú môcť cyklisti piť alkohol a potom legálne bicyklovať? Prečo Holanďania preklasifikovali rýchle elektrobicykle na mopedy? Čím môže byť pre nás inšpiratívne mesto Nantes z hľadiska cykloinfraštruktúry + obzretie na cyklokonferenciu Velocity 2015. A ešte oveľa viac si môžete prečítať v júnovom čísle Cyklistická doprava.
You may also like
-
V Limburgu sa môžete bicyklovať v korunách stromov
-
V Holandsku môžu zamestnávatelia vyplácať príspevok za používanie bicykla vo výške 0,19 Euro
-
Počet usmrtených cyklistov na cestách v roku 2020 výrazne vzrástol
-
Neziskové organizácia žiadajú doplniť Plán obnovy aj o cyklodopravu
-
Britský premiér sa bicykloval ďalej ako mal