Konečne si to niekto uvedomil. Jednosmerky boli zavedené hlavne pre zefektívnenie dopravy pre osobné automobily ako aj zníženie kritických situácií na cestách. Pre chodcov ako aj cyklistov veľký význam nemajú hlavne v miestach kde je predpoklad pomalej dopravy. V Drážďanoch idú vyskúšať nový koncept, kedy v obytných štvrtiach umožnia v jednosmerkách obojsmerný prejazd cyklistom. Pre obytné štvrte sa tak cyklodoprava stane skutočne rýchlom spôsobom dopravy.
zdroj:http://www.dresden.de
You may also like
-
Toronto chce riešiť kongescie, paradoxne vrátením viac pruhov pre autá a redukovaním cyklopruhov.
-
Na 52 projektov cyklotrás pôjde z Plánu obnovy a odolnosti SR 58 miliónov eur
-
Príjemné prežitie vianočných sviatkov a všetko dobré v novom roku 2025
-
XII. ročník konferencie Cyklistická doprava
-
Seminár CEAML: Opatrenia pre rozvoj aktívnej mobility a vyhodnocovanie ich dopadov