Dôvodom bolá dopravná nehoda, ktorá sa stala v Košiciach, keď 69 ročnú chodkyňu zrazil cyklista.
Polícia sa okamžite pustila do merania rýchlosti cyklistov, čo je trošku smiešne. Samotný problém by určite nebol, ak by cyklisti mohli v pešej zóne jazdiť plošne bez obmedzení. Lebo je to irónia, ale ak cyklista šiel po cestičke pre cyklistov a chodkyňa tiež, cyklista určite nemôže byť navine. Polícia hovorí, že cyklochodník je zle označený, ale ani farebné označenie by nezabránilo podobným nehodám. ekonomická krize Každopádne nič iného ako ohľaduplnosť nemôžeme odporučiť. A aký je váš názor na túto problematiku?
zdroj: Košický korzár
2 thoughts on “Mesto Košice ide prehodnocovať cyklochodník v pešej zóne.”
Napísať odpoveď pre Firemní struktury Zrušiť odpoveď
You may also like
-
QECIO zaujímavý nástroj na kvantifikáciu cyklistickej infraštruktúry z Openstreetmap
-
30 železničných staníc v Holandsku ponúka servis bicyklov.
-
Nový cyklomost v Banskej Bystrici
-
Holandsko upravilo šírku cyklopruhu z 200 na 230 cm.
-
Neziskové organizácie môžu podporiť otvorený list adresovaný účastníkom klimatickej konferencie COP28 na podporu chôdze a cyklistiky
Položenej otázke akosi nerozumiem. Cesty sú stavané na premávku prevážne motorových vozidiel, cyklochodníky na premávku “prevážne” bicyklov. Na cestách sa denne stávajú desiatky nehôd, ktoré príslušné orgány riešia podľa miery zavinenia. Ale až na výnimočné prípady som nepočul, že po havárii by sa niekto zamyslel nad možnosťou vylúčiť prevádzku vozidiel po ceste. Takéto “hurá reakcie” by nemali patriť do portfólia rozhodovania odborníkov, dokonca ani laikov.
Ktorú otázku máte na mysli?