Bratislava

 

Mesto: Bratislava

Celková dĺžka cyklistickej siete v meste v roku 2015: 102 560 m*

Celková dĺžka mestských cyklotrás v meste v roku 2015: 110 756 m**

Mestské cyklotrasy v hlavnom dopravnom priestore:

  • cyklistický pruh na vozovke: 3 248 m
  • cyklistický pás na vozovke: 1 733 m
  • cyklopiktokoridor: 12 660 m
  • priechod pre cyklistov: 996 m

Mestské cyklotrasy mimo hlavného dopravného priestoru:

  • samostatná cestička pre cyklistov: 20 248 m
  • spoločná cestička pre chodcov a cyklistov s oddelenou prevádzkou: 13 245 m
  • spoločná cestička pre chodcov a cyklistov so zmiešanou prevádzkou: 58 622 m

 

Pasport mestských cyklotrás z roku 2012 si môžte stiahnuť tu (pre správne zobrazenie odporúčame dokument stiahnuť).

Fotografie cyklistickej infraštruktúry v meste si môžte pozrieť tu.

* Do dĺžky cyklistickej siete (líniovej cyklistickej infraštruktúry) v danom sídle sa budú započítavať len „Miestne komunikácie funkčnej triedy D2 – cyklistické komunikácie“ a „Cyklistické pruhy a pásy na cestách a miestnych komunikáciách“ v celom katastri daného sídla (zarátava sa dĺžka každého opatrenia zvlášť, t.j. v prípade, že na jednej ulici je po oboch stranách chodník pre cyklistov, zaráta sa dĺžka obidvoch z nich).

** Do dĺžky mestských cyklotrás v danom sídle sa okrem dĺžky cyklistickej siete započítali aj „Pozemné komunikácie s cyklopiktokoridormi“ a priechody pre cyklistov (zarátava sa dĺžka uličného koridoru s cyklistickým opatrením, t.j. v prípade, že na jednej ulici sú po oboch stranách cyklistické chodníky, zaráta sa len dĺžka jedného (kratšieho) z nich. Zarátava sa kratší úsek cyklotrasy preto, lebo aj cyklisti si v teréne volia čo najkratšiu trasu z bodu A do bodu B).

V prípade akýchkoľvek otázok alebo pripomienok nás prosím kontaktujte: Ing. Martin Bolo (martibolo@gmail.com, 0907 461 232), OZ Cyklokoalícia (info@cyklokoalicia.sk).


Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *

Zadajte číslo podľa rovnice(chránime sa pred spam robotmi) * Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.